We broke up.
08:27
2,291,026
FaZe Rug
Reddit
We genuinely hope you guys respect our decision. We hope you also continue to support the both of us. Much love to Kaelyn ALWAYS & forever.

Коментара
  • FaZe Rug
    FaZe Rug

    Sorry guys :( I hope I can get through this but with your support it should help. Also, please continue to show love to Kaelyn. She deserves it.

    • Trinity McCarrell
      Trinity McCarrell

      love you

    • TYRONE 123
      TYRONE 123

      Hey i just wanted to let you know rug you have a magical dog at 5:09-5:10 in the video the dog disappears. i

    • S Fire
      S Fire

      Last

    • Blake Crow
      Blake Crow

      I'm so sad man you guys were good together

    • ramnaresh ramtahal
      ramnaresh ramtahal

      We respect your choices rug but we hope we see you together again

  • Carl Hunt
    Carl Hunt

    Boo hoo stfù

  • Cole Lind
    Cole Lind

    Good for you

  • nima joon
    nima joon

    Everytime I look at trending there’s “ we broke up “

  • Rachael Bristol
    Rachael Bristol

    How😭😭😭😭😭❤

  • Symetrik
    Symetrik

    I thought this was a prank that's why I didnt watch it at first. Thenmy friend told me so I watched it

  • X. Bdom
    X. Bdom

    Let’s goooo molly better anyways

  • 04 Silverado 1500
    04 Silverado 1500

    L

  • Joshua Alex
    Joshua Alex

    Hahaha loser

  • Muaz Ikram
    Muaz Ikram

    To be honest I thought this video's was a prank like Noah's I am very sad for u Brian I would like Ur couple

  • Mila Tamin
    Mila Tamin

    AYO FUCK THIS THIS IS SO FUCKING STUPID

  • Maanav_77
    Maanav_77

    Kaylen - youtube income gone 😭

  • DINGER BELL WORLD
    DINGER BELL WORLD

    I don't want to be rude but in the past vids faze rug and Kallen they didn't see as a couple 😢 so I am not impressed at all but like I was saying I don't want to be rude

  • Arturo Hernandez
    Arturo Hernandez

    First P2 and Asia then Rug and Kaelyn

  • Urwa Rehman
    Urwa Rehman

    Eid Mubarak to everyone whose celebrating

  • Liquid Honor
    Liquid Honor

    haha faze’s only video i get recommended and watch is him breaking up and now i want to watch more of his suffering

  • Mila Tamin
    Mila Tamin

    WHY FUCKING WHY

  • Saad Ahmed
    Saad Ahmed

    I was waiting for the sike🥺

  • Nora26k Nation
    Nora26k Nation

    Bro you can do better

  • Rico Coetzee
    Rico Coetzee

    I though it was a prank 😔😪

  • Xito Winner
    Xito Winner

    dog

  • Anthony Ponce
    Anthony Ponce

    Let’s gothey broke up like if you didn’t like kaylen at all 🤣🤣🤣🤣🤣🤣💯💯💯💯💯💯💯

  • Julia
    Julia

    This is hard for you faze and why did you guys brake up

  • Avela Jodwana
    Avela Jodwana

    Love from South Africa ❤️❤️🇿🇦

  • Ariel Garcia
    Ariel Garcia

    My heart aches for Kaelyn cause she's a genuine person and different from his other exes 🥺💜

  • Post Work
    Post Work

    Yes it sucks but its also great for all the homies who you've been blowing off. JP keep it real

  • Rey Reyes
    Rey Reyes

    Molly is coming back

  • susana zurita
    susana zurita

    Noooo

  • Isha Mehta
    Isha Mehta

    First brandon and jackie and now you guys feels a little bad but respect your privacy and decision ❤

  • Mrwhosethe King
    Mrwhosethe King

    The people who are sad. 👇🏻

  • MOHITA ARORA
    MOHITA ARORA

    Ps5

  • Chillxweeb
    Chillxweeb

    W

  • Jp duh Idk
    Jp duh Idk

    I waiting the words : it’s a prank!

  • Lenti Hasani
    Lenti Hasani

    lol

  • Jose Pacheco
    Jose Pacheco

    Wait a freaking minute there is no way on earth this is true it has to be a prank right?

  • Zarah Ferdous
    Zarah Ferdous

    i really thought this was a prank, wishing you the best💓

  • Blue Sheep Vids
    Blue Sheep Vids

    🥺😢😭😔😞😖

  • Lil Mod
    Lil Mod

    I thought it was a prank

  • good anime
    good anime

    Hope you guys have a good life and be alright

  • Ace Bandahala
    Ace Bandahala

    Yooow!!! An OG rugrat here from the Philippines 🇵🇭 ❤️

  • DAMELISA MARTINEZ
    DAMELISA MARTINEZ

    what yall did to her she was my fav she was my bestie yall messed up

  • 999 Cxld
    999 Cxld

    Ngl she all makeup

  • Jorge Armijos
    Jorge Armijos

    Support is here from all your fans You guys will always be the best!!!

  • Ace Bandahala
    Ace Bandahala

    TF I’ve been waiting for them to tell that it’s a prank but they never did 💔

  • the gold gamer
    the gold gamer

    Yo bro love your videos 🥰🥰

  • CHIZURU YUKIMURA
    CHIZURU YUKIMURA

    I wish you both the best I'll support you with any decision that you make But if you make a decision that your gonna stop filming I will be super sad I love you guys really much😘😍🥰

  • Joel Wright
    Joel Wright

    Faze Rug is ugly

  • mevan Pannipitiya
    mevan Pannipitiya

    Who else cried ,this the most painful video I've watched

  • Perry Tylor
    Perry Tylor

    Why u guys always want to broke up ?you talk and try to fix everything ,I hate u fazerug

  • Ariel Gelfand
    Ariel Gelfand

    I thought this was a prank throughout the entire video, but it wasn’t a prank.

  • Azariel Gonzalez
    Azariel Gonzalez

    It's sad but I'm just supporting what is better for yall

    • Azariel Gonzalez
      Azariel Gonzalez

      Im mostly sad because I seen kaelyn crying

  • AID S
    AID S

    Who also went to the comments to see if it was a joke

  • القناة الرسمية للفنان هشام عبدالله
    القناة الرسمية للفنان هشام عبدالله

    😭😭😭😭😭

    • rxyn
      rxyn

      😭😭

  • The Spray
    The Spray

    Idc

  • Jenny diamond
    Jenny diamond

    Why I was so happy for urs

  • Roshani Nijap
    Roshani Nijap

    Fh

  • Emma Deniz
    Emma Deniz

    I was waiting for you at the end to say it was a prank : (

  • Coco_themaltese
    Coco_themaltese

    I'm ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᶦⁿᵍ ᵗᵒ ᵉᵛᵉʳʸᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᵉˢ ᵗᵒ ᵐᵉ ᵃⁿᵈ ˡᶦᵏᵉˢ ᵗʰᶦˢ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ-...........

  • Raul Bautista-Cruz
    Raul Bautista-Cruz

    i broke up to she left me just be cause i live in a madorn house

  • eshaan mittal
    eshaan mittal

    the video i predicted

  • Kay-DC
    Kay-DC

    I wished this was a prank. Its the 1 video I wished was a joke..

  • Your Local Trashcan
    Your Local Trashcan

    I hoped this was a prank! =_=

  • DIZIM
    DIZIM

    Wtf

  • Uknown
    Uknown

    😱

  • Hugo Whitfield
    Hugo Whitfield

    Life ain’t going well for you first you lose your house now you broke up with each other

  • Samar Anwar
    Samar Anwar

    Hiii

  • Al Azawee Mirfat
    Al Azawee Mirfat

    Which you guys al the best Love you guys so much 😘

  • Amber Holliday
    Amber Holliday

    Word of advice a relationship is 2 people not anyone else but those 2!!!!! Don't let the internet dictate your relationship or interfere with it because like I said 2 people NO ONE ELSE. coming from someone who has had 2 really long relationships and only ended the 1st one because drugs were an issue. Each relationship is different and each will come with struggles however every relationship is capable of being salvaged if both are willing to make it work and its free from abuse, drug addiction, and etc. I think what many of yall would consider loss feelings are what I would consider a rough patch. If feelings were loss than tears and heartache wouldn't be felt. Sometimes things get rough and maybe partners or one partner is feeling disconnected or upset or angry but it can be worked through and through that your relationship builds and becomes stronger. Maybe yall could try therapy or before that just try just loving each other from the public eye. How much do you value your relationship to give your absolute all before calling quits. I wish both of you the best of luck and hope yall can find the means to work it out off social media.

  • Aria Moradi
    Aria Moradi

    I thought it was a prank before I clicked the vid :(

  • Life Of Carlos
    Life Of Carlos

    Honestly he doesn’t seem to hurt or anything but idk maybe he’s good at hiding his feelings but she is definitely hurt .

  • Tyler Welsh
    Tyler Welsh

    Hey man we all want to be David dobrik sometimes

  • Sunny Bhagwani
    Sunny Bhagwani

    No bro say it's prank I'm feeling bad bro please tell us bro you both are super nice I love both of u guys say it's prank PLZZ👍❤️

    • ErickGz Pro
      ErickGz Pro

      No it’s not a prank

  • Suyashvind Boodhoo
    Suyashvind Boodhoo

    i respect your decision bro

  • Ali Gonzalez
    Ali Gonzalez

    We was waiting for a baby rug 😞

  • Gamer boy 7 Jimenez
    Gamer boy 7 Jimenez

    Just say it’s prank

    • ErickGz Pro
      ErickGz Pro

      No it’s not a prank

  • #LIVE CAMS? #COMMUNITY TAB
    #LIVE CAMS? #COMMUNITY TAB

    Shoutout to Brian’s parents for going through all these different girls and never having a hatred towards any of them huge respect

  • CHK Kar
    CHK Kar

    I know how you feel brother wish you all the love man. 💯

  • Alexa Cervantes
    Alexa Cervantes

    Oh hell nah bye asf y’all were good asf

  • Dog Tube
    Dog Tube

    I'll Knock Faze Rug Out in round 3 100% 🥊🥊

  • Johnny Boy
    Johnny Boy

    i always will support the things that u do from day 1 love u guys and be safe

  • D
    D

    David dobrik 2.0

  • Ghetto Mastah
    Ghetto Mastah

    Who cares? You even have to make a breakup video for clout. Cringe as hell.

  • Nat Nat TV
    Nat Nat TV

    Seriously thought it was a prank!!!! 😞

  • SHAJI TC
    SHAJI TC

    Thought it was a prank but its not so wish all the best for both of you guys

  • Dalison Modliar
    Dalison Modliar

    This is like what happened with Brandon and Jack..

  • Trends 57
    Trends 57

    Lmfao

  • YouTube Guy
    YouTube Guy

    Y'all shouldn't have broke up,faze rug u lost feelings for her now ur channel getting dry with out her how would u do a Valentine day prank with or something for valentines damn am so upset

  • Mr. Elegante
    Mr. Elegante

    The one video I dont watch thinking it was prank😳

  • J.C Meza
    J.C Meza

    Fuck both Y'all.

    • D
      D

      Lol

  • Emilia Hermyt
    Emilia Hermyt

    OMG😭😭 im crying. I love you guys so so much and wish you all the best ❤️

  • Bella Code
    Bella Code

    This what happened when u r rich and popular u forgot who you are, the next @ Brandon 🤣🤣🤣 Molly knocking faze rug 🚪 Nxt🤵🏼‍♀️🤣

  • bruh
    bruh

    Bro I dont understand why yall even have to apologize for this why do random people have to get so emotionally attached to people they don't even know like yea rug is amazing and a positive person that I respect and admire but I'm not gonna get sad about his life I'm not trying to be negative I'm just confused why people are mad enough to comment all this hateful stuff I've been reading. Enjoy life everyone

  • L2 _1sa1ah
    L2 _1sa1ah

    should have been a prank. we still respect your decision.

  • Mario Saavedra
    Mario Saavedra

    Respect for Brian. Respect for Kaelyn. Who Agrees

  • Dawxii gg
    Dawxii gg

    Time to get back with Molly...she’s way badder anywayd

    • TimursYT
      TimursYT

      She a clout chaser

  • ReKawn
    ReKawn

    Tbh kaeylyn wasn’t good for him kaelyns honestly not hot he needs someone who looks good like molly or someone

    • TimursYT
      TimursYT

      Seems like you only car about looks, she is loyal

  • Jinzax
    Jinzax

    Dream

  • Gutierrez Productions
    Gutierrez Productions

    Please make another video about this being a prank

  • blitz is justin
    blitz is justin

    Wish you all the best❤️

  • Jacob Hardman
    Jacob Hardman

    Me actually thinking it’s a prank lol but I respect your guy’s decisions I wish you both well

Потврди
He Broke It...
15:20
182 хиљ.
Divlja Srbija, prvi deo
25:19
146 хиљ.