my boyfriend moved in with me at 18
14:51
1,143,697
Reddit
Thanks Fabletics for sponsoring this video! Get 2 pairs of Fabletics leggings for $24: www.fabletics.com/haleypham
~G I R L Y P O P A P P A R E L~
www.haleypham.net/apparel
no more long distance for us! thank. god. long distance sucks booty so I empathize if you are currently in a long distance relationship.
Keep up with me here :)
SUBSCRIBE: bit.ly/haleyphamsub
INSTAGRAM: instagram.com/haleypham
TWITTER: twitter.com/hakeypham
SNAPCHAT: Haleydancet
If you are a company that wants to work with me, email me: haley@select.co
FAQs
How old are you?
18
What camera do you use?
Canon 80D
What editor do you use?
Final cut pro x
Jumpin Boogie Woogie by Audionautix is licensed under a Creative Commons Attribution license (creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Artist: audionautix.com/
comment: "frick LDR" if you're reading this

Коментара
  • Nathan Renthlei
    Nathan Renthlei

    At our place,a good pair of leggings cost less than 2 dollar

  • Aidan Jimenez
    Aidan Jimenez

    Frick LDR

  • Sharon Albertson
    Sharon Albertson

    My favorite part is her timeline because NOTHING happened in that order AT ALL. Spock, house, engaged in a year, :)

  • malia moore
    malia moore

    Lol I live with my boyfriend and his parents and I am 18.

  • add a line
    add a line

    wait haleys 5'1?

  • Keira Hall
    Keira Hall

    Who’s here when they are engaged and have Spock in 2020!!

  • That Hoe
    That Hoe

    Spawk

  • Ella McMillan
    Ella McMillan

    Well you did get married;) ;;;)

  • Alexa Child
    Alexa Child

    Now they are getting married 😍😍

  • Kaylee Silva
    Kaylee Silva

    i’m here after you guys have bought ur hse and gotten engaged and it’s cute how u said everything that’s happening in the future and it’s almost all happened 🥺🥺

  • Royaal Moon
    Royaal Moon

    Ok but who is mad there not posting wedding 👰 update

  • Carissa D
    Carissa D

    I wish my long distance was this easy 😂 I finally get to move in with my guy in April... after being together for 6 yrs

  • Kianna Epp
    Kianna Epp

    I like that her timeline went a year before she thought and in a very different way.

  • Taylor Holmes
    Taylor Holmes

    Watching this now, they have Spock, a house and about to get married! Are you serious????? 😮

  • Kinsilly
    Kinsilly

    Ryan your boyfriend is cute

  • Jubilee_17
    Jubilee_17

    “We won’t get a dog before the house...” #Spock

  • Victoria Akorabirungi
    Victoria Akorabirungi

    Spock

  • McKenna Williams
    McKenna Williams

    How did they meet? I want to know!!

  • Rena Machida
    Rena Machida

    who's watching in 2020 when they're now married... and have a dog and a house together

  • Bruce Tham
    Bruce Tham

    Who watching after they’re married

    • skeis
      skeis

      ...

    • Bruce Tham
      Bruce Tham

      Bruh you dumb your not happy fuck you

    • skeis
      skeis

      No hate btw

    • skeis
      skeis

      THIS ANNOYING, EVERY VIDEO WITH BOTH THEM I SEE: aFtEr ThEy’Re MaRrIeD They are just engaged Eeeeeee

  • Isabel Geraghty
    Isabel Geraghty

    kermit is(n't) gross love you

  • Alex Mercer
    Alex Mercer

    They HAVE to watch this video back, they are freaking getting married, have spock, have a house together, I mean WOW

  • Tiffany Chang
    Tiffany Chang

    watching this after the proposal haha soooo cute

  • Sarah Cochrane
    Sarah Cochrane

    frick LDR

  • Zara Peters
    Zara Peters

    And now it’s 2020 and they are engaged eeleldkfjjwkdlelowksd i love them

  • Paityn Garlington
    Paityn Garlington

    “in about 2 years he’s gonna propose” nope lol just one year past haley get it right

  • mikayla.
    mikayla.

    7:24 :( lmao theyre engaged now but dang haley was trying to play hard to get lolll 8:18 aaaand enter spock hehe

  • •dog •
    •dog •

    Well look at them now they have their own house a dog and are married

  • rachel b
    rachel b

    This is how many people are here after the engagement 🔻

  • Nikoleta Nikolova
    Nikoleta Nikolova

    10:45 oh the foreshadowing

    • Sean W
      Sean W

      Last 3 came before the first ones tho 🤔😂

  • Megan O’Neill
    Megan O’Neill

    it’s crazy watching this now a little over a year later and they just got engaged and they live in a big house together🥺💗i’m so happy

  • isabella Laupper
    isabella Laupper

    Little did she know he would propose in a year🥺

  • Rihab Abchi
    Rihab Abchi

    Omg I'm rewatching this more than a year later and when she jokingly said "in like two years he'll propose... " HE PROPOSED TODAY GIRLLLL I'M SO HAPPY 😭😭💜💜💜

  • Karli Brooker
    Karli Brooker

    More like my fiance moves in with me😁

  • Rebecca Balshaw
    Rebecca Balshaw

    i loved this video thanks for making my day

  • Lyracat
    Lyracat

    Wait they just said they wouldn’t get a dog before they buy a house.......laughs in Spock

  • Jia Chung
    Jia Chung

    the way he looks at her

  • Chica Fish
    Chica Fish

    But now they have Spock and a house 👍

  • Anna Robot
    Anna Robot

    them: are we gonna get a dog? them now: SpOcKy WoCkY

  • Alicia Lee
    Alicia Lee

    says they won't get a dog before their house: and now they have Spock lolll

  • Dawn Holmes
    Dawn Holmes

    "Not rush into things" They bought a house together...

  • Stella Carlson
    Stella Carlson

    haley was doing tik tok trends before she even knew it at 13:35

  • Dresha802
    Dresha802

    Lmao guess what? 3.5 years🤮😭😂

  • Nour Abbas
    Nour Abbas

    And making things *ryan and Haley stare at eachother while thinking BABIES*

  • Nour Abbas
    Nour Abbas

    Omggg I didn’t know y’all did long distance!!! I’m doing long distance with my boo too! I love seeing this ❤️❤️❤️

  • Ben Schramm
    Ben Schramm

    kermit is gross

  • ryan peoples
    ryan peoples

    it’s crazy how a year later they aren’t married, have a dog, and a big big house! plans change 😂😂

  • kqldwtf
    kqldwtf

    0:05 I thought it said 'my boyfriend is moving on'

  • AA - 07DC 752251 Tomken Road MS
    AA - 07DC 752251 Tomken Road MS

    I'm watching this when they live in a big house together and a roommate and have a dog.

  • Hay gando44
    Hay gando44

    Bro u didn’t answer 2 questions I kinda wanted to hear the kid names

  • s y d
    s y d

    Their plan changes a lot cuz they said that in two years they will get married, then they will get a house, then a puppy but they actually get Spock, then a mansion, and they haven’t gotten engaged

  • GianlucaLTE
    GianlucaLTE

    frick LDR

  • Zifuentez
    Zifuentez

    3:49 b r u h

  • Caleb Chiarelli
    Caleb Chiarelli

    9:39 killed me

  • Sudhiksha Pinisetti
    Sudhiksha Pinisetti

    5:27 I think I died a little they are so cute omg

  • Bella Klein
    Bella Klein

    Frick LDR The leggings look so good

  • Alexander
    Alexander

    I am just wonder, do you play on the bass?

  • Ivanna Asf
    Ivanna Asf

    I can smell the burps from here

  • Grace Nicolson
    Grace Nicolson

    kermit is gross

  • Desiree Walker
    Desiree Walker

    Kermit is gross

  • Desiree Walker
    Desiree Walker

    frick LDR

  • Littytitty Vlogs
    Littytitty Vlogs

    she said she was asian, this was so helpful because for a rlly long time i have been so confused about her race cause i was like she’s like white but like she looks asian so like what is she???? but now i know

  • Asia Pham
    Asia Pham

    Ryan: tHuMb PlEaSe

  • Asia Pham
    Asia Pham

    Girly pops: Are you getting a dog? Haley and Ryan: No Spock: *AM I A JOKE TO YOU?* Also Girly pops: Are you getting a house? Also Haley and Ryan: Nope not ready. Haley and Ryan in November: *WELLLLLLL*

  • Jasmin Dominguez
    Jasmin Dominguez

    damn i haven’t watched her since she was dating sam 😭

  • Mich! :D
    Mich! :D

    They are so cute together ♥️

  • Ishrat _
    Ishrat _

    well they have the big big house now! even if it isn’t in the order they wanted they are so lucky and they deserve it!

  • JonYeeter Tots
    JonYeeter Tots

    even tho im a boy am i a girly pop

  • Whiskersz
    Whiskersz

    My sister got married at seventeen and now she's twenty-eight and she's still with her husband so honestly doesn't matter when you get married as long as you love them

  • jenna salmon
    jenna salmon

    They should make a Q&A now, with the same questions as these, and then show the two different answers, and how they have changed and matured Btw, love you and your videos, Haley ❤️❤️

  • jenna salmon
    jenna salmon

    Haley said that she thinks trey will get a house before they get a dog, but I guess not 😂

  • aed thekidd
    aed thekidd

    And now they’re living together... they almost broke up..? What

  • Holly Robak
    Holly Robak

    3:50 anyone else noticed they repeated the clip?

  • Sydney armstrong
    Sydney armstrong

    frick LDR

  • I V
    I V

    Look at u now u have a dog and a house proud of yall

  • Aaliyah Robles
    Aaliyah Robles

    "I don't think we'll get a dog before a house?" "No" *Spock has entered chat*

  • J
    J

    Sooooooo boring this is just the worst content

    • Edgar Perez
      Edgar Perez

      This is just cringe.

    • Edgar Perez
      Edgar Perez

      Exactly.

  • Yesica1993
    Yesica1993

    Didn't you once post a Bible study video? And now living with boyfriend and parading it like it's nothing? Wow.

    • LPS_Angel _Daschund
      LPS_Angel _Daschund

      Yesica1993 lol she’s not breaking any rules

  • cweezyyy something
    cweezyyy something

    Jeez, I hope this lasts🙁

  • Xew DiBenedetto
    Xew DiBenedetto

    My favorite couple :)

  • Angelasmangela !
    Angelasmangela !

    Me and my boyfriend have been in a long distance relationship (I live in Cali and he lives in Colorado) for a year and a few months and in total we’ve been together for almost 4 years. It’s really tough because we probably won’t move in with each other for another 2 years because of college. Hmmm should I do a video on it??

  • Coffee Callie
    Coffee Callie

    Haley: do you think we'll get a dog before we get a house? Ryan: no, we're bad at rushing into things.... SPOCK: Wut about me my mudder and fadder??😂

    • Coffee Callie
      Coffee Callie

      @vera suomi 😂😂

    • vera suomi
      vera suomi

      I came here for this comment😂😂

  • Chloe Maddison
    Chloe Maddison

    You know when you Are a virgin till marriage, is it ok to like mutually masturbate together?? Or oral sex?? Is that what virgins do??? I have know idea! Can someone tell plz💗

  • Alaura Julian
    Alaura Julian

    Haley and ryan : we aint having a dog before a house Me : that what they thoughttttt....😂

  • Eloise Gow
    Eloise Gow

    The way Ryan looks at you when you talk! It’s so beautiful 😍

  • Izumi Flynn
    Izumi Flynn

    u guys have spock now! and looking for HOUSE! im looking through old vidz hi!

  • Sophia Brown
    Sophia Brown

    “I don’t think we’ll get a dog before a house” ... 🧐

  • marra531
    marra531

    LOL @ 8:13 :P

  • KRAGLE
    KRAGLE

    kermit is gross

  • Kimm Mac
    Kimm Mac

    00:20 i shouldnt be laughing this hard at Ryan

  • So•I'm•Holly
    So•I'm•Holly

    frick LDR

  • 1000sister
    1000sister

    She looks like Haley from American dad like if agree

  • Sydney Lucas
    Sydney Lucas

    lol I'm 4'11 stop flexing

  • Dreaming Awake
    Dreaming Awake

    Kermit is gross

  • A Dawg
    A Dawg

    Frick Ldr 5 months later 😂

  • bwlbo
    bwlbo

    I come for Ryan

  • Allison Tredwell
    Allison Tredwell

    petition for ryan to get a vlog channel

  • Laurena
    Laurena

    also I love you guys I'm subed to all 5 of your channels and have all notifications turned ♡

  • Laurena
    Laurena

    "kermit is gross"

  • Ellie D'Angelo
    Ellie D'Angelo

    frick LDR

Потврди
Trezna
2:37
307 хиљ.
My VidCon Experience!
14:07
387 хиљ.
Trezna
2:37
307 хиљ.