Maraşlı 4. Bölüm
2:06:06
7,763,150
Reddit
Maraşlı 4. Bölüm Özeti:
Aziz Türel, Necati ve İlhan alevler içindeki arabadan kurtulmayı başarır. Ama Necati o an yaşadığı duyguyu hiç unutmayacaktır. Necati’nin babası ve kardeşiyle yaşadığı bu hayati olay nedir?
Maraşlı, Mahur’u kaçıran Savaş’ı köşeye sıkıştırır. Savaş, Mahur’un aklına babası ile ilgili şüphe tohumları ekmektedir. Babasının eski ortağı Ömer Bey’den bahseder. Savaş, Maraşlı’dan kaçarak arabası ile uzaklaşır. Mahur’un artık büyük bir şüphesi vardır. Ömer neden ölmüştür? Ömer kimdir?
Mahur’un kafası çok karışıktır, Maraşlı ile dertleşir. Mahur’un yüreğinde büyük bir acı vardır. Mahur’u öldürmek isteyen kimdir? Üstelik kendi ailesinden…
Maraşlı’nın yanında kendisini güvende hissettiğini söyleyen Mahur’a ailesi karşı çıkar. Mahur’un, Maraşlı’ya yaptığı sürpriz teklife herkes şoke olur. Maraşlı, kızı Zeliş’in de hayatını etkileyebilecek bu teklifi kabul edecek mi?
İlhan, şirket için aldıkları yüklü miktardaki krediyi ödeyememektedir. Türel Ailesi şirketi kaybetme riski ile yüzleşir. İlhan, Ozan’a ne yapıp edip para bulması konusunda emirler verir. Ozan’ın şirkete yatırımcı olması için bulduğu kişi herkesi çok şaşırtacaktır. Türel Holding’in yeni yatırımcısı kim olacaktır?
Özel Kuvvetler’den ayrılma eski bir asker olan Maraşlı, açtığı sahaf dükkanı ile hayatını geçirmek istemektedir. Gözüpek, cesur, adaleti kendi bildiği yollarla sağlamaya çalışan Maraşlı’nın hayatının dönüm noktası, kızı Zeliş’in vurulduğu gündür. Tek amacı, hasta olanı kızını hayata döndürmek olan Maraşlı, evladına yaşatılan büyük acıyı unutamamaktadır. Bir gün sahaf dükkanından içeri dünyalar güzeli Mahur Türel girer ve Mahur o gün istemeden bir olaya karışır. Maraşlı, Mahur’un hayatını kurtarır. Ve o gün kaderleri birbirine bağlanır.
Dizide başarılı oyuncu Burak Deniz ‘Maraşlı’, Alina Boz ise ‘Mahur' karakterine hayat veriyor. Maraşlı’nın görkemli oyuncu kadrosunda ayrıca; Kerem Atabeyoğlu (Aziz), Rojda Demirer (Firuzan), Saygın Soysal (Savaş), Cemil Büyükdöğerli (İlhan), Melis İşiten (Dilşad), Serhat Kılıç (Necati), Cihan Yenici (Ozan) yer alıyor.
Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt

Коментара
  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov

    34 zr 42 avtomobilin pilakası......

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov

    Maraşlının maşınını avtomobilini çok sevdim nedense yakışıyor kendine....

  • Abdullah ERKUŞ
    Abdullah ERKUŞ

    Mecatiye bişe olursa filimi izlemeyi brakırım vala

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov

    Bu savaşı hansısa filmde kinoda görmüşem yadıma sala bilmirem ama.....

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov

    Savaş arabayı yakın demedim size demek ki öldürmek istemedi neyse kan akrabalık bagları var buların....

  • Zaya Sal
    Zaya Sal

    Necati cok itici cikarin onu diziden

  • Anar Qeribov
    Anar Qeribov

    Baba oglunu kurtarmıyor cünki Annesini öldürdüyü sırrı biliyor da ondan.... Necati

  • Osman Alisman
    Osman Alisman

    Zuurrreee fgggghh

  • Tabarak Hassan
    Tabarak Hassan

    şarkının adı؟🥺🥺

  • Faruk İpcen
    Faruk İpcen

    Süper dizi olmuş

  • AHMET EMRE GÖKLER
    AHMET EMRE GÖKLER

    Babam:gecenin bu saatinde ne yapıyorsun Ben: ne oldu bayan

    • Enes Batur
      Enes Batur

      😂😂 kopdum bey

  • ihsan gülşahin
    ihsan gülşahin

    2:03:01 koptum :dd

  • abdulkadir ağar
    abdulkadir ağar

    Covid belirtileri taşıyıp , pcr testi yapmadan evde 14 gün izolasyon kuralını çiğnediler resmen

  • Azra Can
    Azra Can

    10 Milyodan önce burda olanlar??? 👇

  • Gözde Pamuk
    Gözde Pamuk

    Necati ben ya içi kan ağlarken gülümsüyor adam

  • Manos Sula
    Manos Sula

    ❤❤❤

  • Hale Doker
    Hale Doker

    "İnsan iki şeyi göremez,çok uzaktakıni ve yakınındakini"

    • Hale Doker
      Hale Doker

      Hala burdayım :)

    • Hale Doker
      Hale Doker

      Aynn

    • Wlazzie WR
      Wlazzie WR

      1 saat önce burdaymissin :)

  • Fatih Aytaş
    Fatih Aytaş

    Ayni benim gibisin necati disin gul bahce icin firtina enkaz

  • ihsan gülşahin
    ihsan gülşahin

    Normal yüz işte yani neyi değişik ? 01:01:00

  • NURLAN FF
    NURLAN FF

    1:06:30 kamerami gözüküyo selfi çekerken🧐

  • Fatih Aytaş
    Fatih Aytaş

    Ileryen bolumlerde savasin mahura saplantili derecede asik olackmis gibi geliyo

  • Hale Doker
    Hale Doker

    Bislik aziz evlat ayrımı yapıyo necati nasıl üzüldü kıyamam 🙁

  • Gokhan Guven
    Gokhan Guven

    Goruntu cok kutu iyi deyil isik yok

  • Fuad Tarverdiyev
    Fuad Tarverdiyev

    ......... 9

  • İsmail Eren Yeşil
    İsmail Eren Yeşil

    Ozan gardaş , sür Ozan gardaş. :)

  • NURLAN FF
    NURLAN FF

    -Annem : oğlum +Ben : Efendim bayan

  • Fatmanur UZUN
    Fatmanur UZUN

    Aziz yapmamalıydın bunu necatiye...

  • Ferid Memmedli
    Ferid Memmedli

    Ah Be Ergun Pilak Ahh Sen Gül Gibi Plağını Satıyodun Nazlını Seviyodun Be Ne Ara Ayyaş Oldun Vay Be Gidi Hayat ((

  • Güntürk
    Güntürk

    Maraşlı çok karizma adam ya ❤️❤️

  • mehdi muradi
    mehdi muradi

    Burada kaç güney azerbaycanlı var. Like edin sayımızı bilelim.

  • yusqa yusqa
    yusqa yusqa

    Mence Sadik nese bilir

  • Ahmet ay
    Ahmet ay

    savaşta ercüment çözer havası sezdim hafif esinlenmişler sanki

  • yusqa yusqa
    yusqa yusqa

    Ozani ewwek kimi cirpmag isteyen menden bawqa varmi???

  • İremSu İrirböceği
    İremSu İrirböceği

    O necatinin bakışı beni oldurdu ya off çok konu odlum diyer oğlunu kurtardı ama diyerini ölüme terk eti

  • nesli
    nesli

    Kim Maraslinin Polisle calistigini düsünüyor

  • Eldar Davidov
    Eldar Davidov

    Çok iyi oyuncu😍

  • Eldar Davidov
    Eldar Davidov

    Ben bu diziye necati için bakıyorum

    • VEYS VALEHLİ
      VEYS VALEHLİ

      Məndə necati lezet eliyir😂😂

    • Eldar Davidov
      Eldar Davidov

      Çatdı😦

    • Eldar Davidov
      Eldar Davidov

      Sən kimsən

    • Mirze rzayev
      Mirze rzayev

      Ağılı ol ala

  • Turkan Veliyeva
    Turkan Veliyeva

    Ayda dedimde omerin qizu olacaq mahur😀sijiji senarisd gelim mende

  • Fatih Aytaş
    Fatih Aytaş

    Necati sarkosken bile bircok ayiktan daha porfektoooo

  • zero funn
    zero funn

    1:23:37 maaşım iyi vhcbchbnb

  • Abdullah Sümer
    Abdullah Sümer

    Bu Necati kır yılanı gibi bakıyor var bi iş bunda

  • Mr Cat
    Mr Cat

    4 Bölüm sonucu benim düşüncem Şu Mahur Ömerin kızı Ve Ömer ölmedi yaşıyo Şu an Savaş ta onun adamı intikamını alıyo ve Mahuruda öldürmek düşünceleri yok Aziz eskiden onu öldürmek için tuzak ayarlamış paraların üzerine oturmuş ama ölmemiş Ömer Bide Necati dizide sarhoş gibi gözüksede en akıllısı ve her şeyi bilen biri o yüzden Mahuruda çok seviyo bence her şeyi biliyo o yüzden içine kapanık

  • Kurt adam
    Kurt adam

    Annem bana bişe der ve ben Tmm bayan

  • Nese Deli
    Nese Deli

    Bayan bayan bayan bayan ....siirler okuyan bir Adam bayan kelimesini kullanmiyor.... :)

  • Turkan Veliyeva
    Turkan Veliyeva

    Mence bu mahur hemen o omerin kizi ..anasida bunu demek isdemiw )

  • Ömer GT
    Ömer GT

    Bence %99 içki içen abi degil, %51 üvey anne degil gibi, kızın kucuk abisi ve ozan %10 ikisinden biri olabilir, kızın babasina lafim yok biseyler sakliyo kesin bisi var onda

    • Happine _ss
      Happine _ss

      Aklimi okudun be Gardeş 😂 Babasi bişey sakliyor, ama bunun Mahurla bir ağlakasi yok galiba

  • Ömer GT
    Ömer GT

    Saçma ama bence bu Ömer bu kızın babasi olabilir (%100 garanti ;)

  • Dilan Aksoy
    Dilan Aksoy

    Necati sen nasil biseysin yaaa

  • Eren Ceylan
    Eren Ceylan

    Ulann çolakk

  • Aybuke Koksal
    Aybuke Koksal

    Bence bu dizi bittiğinde aile diye birşey kalmayacak.

  • شيرو sheero
    شيرو sheero

    Bu dizide bir aklli var o da necati

  • Berk akgül
    Berk akgül

    29:25

  • Mevlüde İnan
    Mevlüde İnan

    bu savas seyden Ogrendi ilhanin karisi Dedi Bence gorulsun ilhanin karisiyla is birlikci bemce

  • dizifilmkore
    dizifilmkore

    Bu kız gerçekleri öğrendikçe yeri belli Bakırköy

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов

    YA SU MUTFAKTAKILERI NEDEN GERIZEKALI GIBI GOSTERIYONUZ

  • VEZUVİ
    VEZUVİ

    Mecati çolak a benziyor yoksa omu sözdeki

    • VEZUVİ
      VEZUVİ

      @Happine _ss ozaman sevilmesi normal sözde de seviliyordu

    • Happine _ss
      Happine _ss

      Serhat Kılıç soz dizisinde Çolak, bu dizide Necati rolünü oynadı

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов

    YALNIZLIK HIC KIMSENIN ISTEMEDIYI AMA BI COK INSANIN YASADIGI BUR HAYATDIR

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов

    YALNIZ NECATININ O BAKISLARI

  • Арсу Гурбанов
    Арсу Гурбанов

    MARASLI:ADIN NE GARDAS

  • Metin Abduxaliq
    Metin Abduxaliq

    1:09:44 --- INSANLARI KAFIR YAPMAK ISTIYORLAR VAYY

  • Sjsj Jdjdkdkd
    Sjsj Jdjdkdkd

    👈👈😘😍😍❤️❤️

  • zeliha Özsoy
    zeliha Özsoy

    5:45 necatinin bakışı her şeyi açıklıyor aslında “Bu dünyayı sevgisiz büyüen çocuklar mahvetti”

  • Luzaaana ebraham
    Luzaaana ebraham

    Gorecez necati,yi kotuluk babasi olacak

  • Sümeyye Apari
    Sümeyye Apari

    Bence aziz mahurun öz babası degil Ömer bu işin içinde olabilir

  • Sudenur Ekinci
    Sudenur Ekinci

    Lan bu nasıl son

  • Sayost Sarı
    Sayost Sarı

    Ömeri necati öldürdü kesin babası için yaptı eminim ve necati bütün sırları biliyo kilit oyuncu o

  • Yiğit güzel
    Yiğit güzel

    Dizi şimdilik kara para aşk dizisinin kötü bir taklidi.

  • AX
    AX

    25:00 adam ozanın numarasını adresini aklında tutuyomuş djjdjddjjd

  • Sezer Kaya
    Sezer Kaya

    Ya bizim ülkede efekt işini yapamıyorlar arkadaş bu nedir ya 2:04:15

  • La He he
    La He he

    4.bölüme geldim maraşlının daha güldüğünü görmedim

  • des SMİLE
    des SMİLE

    Bak bayan gardaşım

  • King Ali
    King Ali

    Please translate in English language subtitles also so people can easily understand all of your movie 🎥

  • Lavinia
    Lavinia

    Yaşasın kralımız Abi bu adama hayranım yaa

  • Lavinia
    Lavinia

    Bu savaş bence evdekilerle ayrı ayrı iş birliği yapıyor ama evdekilerin haberi yok birbirinden

  • Burhan Efe Tosun
    Burhan Efe Tosun

    Hangi günler başlıyor bu dizi

  • Kadir Özkaragöz
    Kadir Özkaragöz

    tamam anlaşıldı mahur ömerin kızı

  • PUBG_SEXOUL
    PUBG_SEXOUL

    Çok ses kayması var düzeltin şunları

  • Erdinc Kilinc
    Erdinc Kilinc

    Maraşlı ozanın burnunu değil kafasını kırmalıymış

  • Guleliyev Baloglan
    Guleliyev Baloglan

    -Babam: Git ekmek al. +Ben: Bayan lutgen git kendin al😅

  • Sümeyye Apari
    Sümeyye Apari

    Yaw ozan mıdır nedir çok sinirime dokundu

  • Hesen Huseynov
    Hesen Huseynov

    Keyif veren 4 bolum...Emeyi gecen herkesin emegine saglik..👌👏

  • Guli Kamilova
    Guli Kamilova

    Asik oldum be sana Nejati hem de cok.

  • Beyza Bostan
    Beyza Bostan

    necati azizin oğlu değil

  • Metin Nazır Kale
    Metin Nazır Kale

    ÇOK BASİT NECATİ ÖMERİN OĞLU :)

  • Metin Nazır Kale
    Metin Nazır Kale

    DİZİ AKIYORE

  • Ugur Topuksak
    Ugur Topuksak

    Şöfor ihlamur verdi mahur cay ıçın tesekkurler dedi şöyle ufak hatalar bile beni geriyo oysaki gözümde kusursuz bir dizi.

    • Jasmina Djaylobaeva
      Jasmina Djaylobaeva

      @ok bok bende öyle biliyordum da. Yabancıyım ama ıhlamur çay diye biliyorum

    • ok bok
      ok bok

      evet ıhlamur çayı olarak geçiyor

    • Jasmina Djaylobaeva
      Jasmina Djaylobaeva

      @Ugur Topuksak size soruyorum işte

    • Ugur Topuksak
      Ugur Topuksak

      @Jasmina Djaylobaeva ıhlamur caymı

    • Jasmina Djaylobaeva
      Jasmina Djaylobaeva

      Ihlamur çay degil mi?

  • Seyide Sever
    Seyide Sever

    İlhanla mahurun ismi aynı şiirde var ama necati yok . Bence necati öz çocukları değil

    • Halime Okur
      Halime Okur

      42 sn once

  • Ilayda Özdemir
    Ilayda Özdemir

    Necatiye bunu yapmazsın yaa

  • Zehra Betül
    Zehra Betül

    1:32:46

  • Emin Sütiçen
    Emin Sütiçen

    Poyraz Karayel tadı veriyor bazı sahneler müzikler Ethem Özışık senaryosu olduğunu ilk 15 dkda anladım

  • Zehra Yıldırım
    Zehra Yıldırım

    Zeliş hariç herkesden şüpheleniyorum

  • summerman
    summerman

    1:07:54 ne diyorlar ya biturlu anlamadim.

  • Ferid Eliyev
    Ferid Eliyev

    necati arabada o bakislar ya çok pis oldum en sevdiyim karakter necati valla bu kinoyu en maraxli rolunu necati aparir bur arada Azərbaycandan salamlar

  • randig prick
    randig prick

    Reavet ne demekdir? Anlata bilen olursa chok chok sevinirim, önceden teshekkur ederim..

    • randig prick
      randig prick

      @aygun eliyeva chox sag olun cavab yazdiginiz uchun🌹

    • aygun eliyeva
      aygun eliyeva

      İnsan için kullanılır ağırlık, tembellik

  • Furkan Sağdıç
    Furkan Sağdıç

    Bence Maraşlı nın insanlar hakkında düşündükleri doğru çıkacak .

  • Ayşegül Bedir
    Ayşegül Bedir

    Öyle böyle ama en akıllısı Necati

  • Ayşegül Bedir
    Ayşegül Bedir

    Şu Necati'nin "benimle ölmeye var mısınız?" Cümlesi hareketleri falan sanki Poyraz karayele benzemiş veya özenilmiş gibi

  • Esli Meherremli
    Esli Meherremli

    Elmayi kur icinden yiyer bu ozanda bence sirketi batirmaq isdiyor

  • fatih kaya
    fatih kaya

    40:04

  • Selcan Çakır
    Selcan Çakır

    Necati’nin siyah bir ışık görüyorum cümlesi ve gülmesi .d ❤️ bu adama bu diziden öncede bayılıyordum ilerleyen bölümlerde Necati’nin rolü çok iyi büyüyecek buna adım gibi eminim 👌🏼👌🏼👌🏼☺️

Потврди
Maraşlı 5. Bölüm
2:02:09
6 мил
Maraşlı 7. Bölüm
2:15:33
5 мил
Maraşlı 6. Bölüm
2:19:01
7 мил
The Last Summer Episode 1
2:18:52
4,6 мил
Maraşlı 1. Bölüm
2:08:04
9 мил
Maraşlı 3. Bölüm
1:56:41
7 мил
Masumiyet 1. Bölüm
2:01:31
3,4 мил