I rented the weirdest Airbnb for his surprise birthday party
12:00
200,073
Reddit
⭐️instagram: instagram.com/haleypham/
⭐️merch: haleypham.com/
⭐️couple's channel: rsloft.info/video/zcgmrTGHHtKYTZzOTY5ARg.html
⭐️brand inquiries: haleyphamteam@unitedtalent.com

Коментара
  • Dina
    Dina

    I love your outfit with the button up😍😍

  • Eleanor Raper
    Eleanor Raper

    As a British person when Haley talks about football then says she’s getting better at catching makes me ✨uncomfy✨

  • Stevie Dale
    Stevie Dale

    I had no clue she was wasian

  • Nadine M
    Nadine M

    Everything in this video was ✨cute✨

  • Johne Cuebas
    Johne Cuebas

    Where is that place?😍😍

  • Puty0urlipstick0n
    Puty0urlipstick0n

    rsloft.info/loft/video/f7GBzW-5pYu5iJw

  • Regan Rose
    Regan Rose

    imma guess that the brand is fitness clothing

  • maeghan leclair
    maeghan leclair

    I kinda hate the music she uses in cut scenes for this video

  • Emma Grant
    Emma Grant

    I LOVE YOUR MOM! She’s the sweetest person ever!

  • L M
    L M

    disappointed 22 was not played lol

  • lauren flanagan
    lauren flanagan

    yerrow is so spizy pls

  • bronwynalexandria
    bronwynalexandria

    WEEKLY VLOGS PLS

  • HowdyHorses
    HowdyHorses

    Lol that intro was so cute

  • Ellie Kuiper
    Ellie Kuiper

    hi haha super random but does anyone know what camera Haley uses?

  • absideon
    absideon

    Haley and Ryan are perfect.

  • iKaymoni
    iKaymoni

    So I found your channel because of the drama.. but I really love your videos 😂❤️

  • Bidhya Khatiwada
    Bidhya Khatiwada

    What is this place??? We don't know🤣🤣🤣🤣🤣

  • Samantha Budge
    Samantha Budge

    Her mom low key asking for that gray beanie 😂😂 “I loveeeeeee gray”

  • KaelynAndRylanWeekly’s !
    KaelynAndRylanWeekly’s !

    Omg my bday is October the 1st!

  • Sophia Mina
    Sophia Mina

    I love your style Haley!

  • Leah Lesage
    Leah Lesage

    + where are your trousers from bro!

  • Leah Lesage
    Leah Lesage

    We’re LAUchin a brand...... can I say dat..? X)

  • Robyn Boyce
    Robyn Boyce

    I love how they treat Spock (I’m so sorry if it’s spelled wrong) like an actual child, no shame me and my boyfriend are the same way w/ our animals😂😂😂 and our parents love our furry babies like it’s our actual kids 🤣

  • Maycee Mooneyham
    Maycee Mooneyham

    Haley’s mom tho........... she’s just so cute and nice

  • KXLEY 1
    KXLEY 1

    But like she is such a fashion icon

  • Camila Salazar
    Camila Salazar

    Spock is the cutest🥺😭

  • Lily Scherler
    Lily Scherler

    I can’t be the only one who thinks yarrow looks like vinnie hacker-

  • Manuel Seda
    Manuel Seda

    Gamerboy can still run!

  • Heyitscocoa
    Heyitscocoa

    No one: Your cute mom: I love grey I LOVE GREY🥺🥺🥰

  • Karina borrego
    Karina borrego

    What is the name of the place where Ryan’s birthday party was held?!

  • clara baldis
    clara baldis

    You should try making homemade coffee

  • Gaby Sustache
    Gaby Sustache

    I wish Haley would make videos on the Bible study🥺

  • Blah Blah • 36 years ago
    Blah Blah • 36 years ago

    Why don’t you guys cut his fur on his head?

  • Corinna Coe
    Corinna Coe

    How do u get into ur bible study if it’s available to us

  • rhiannon mitchell
    rhiannon mitchell

    i love how there outfits are kinda matching at the birthday party

  • Annikaplays roblox
    Annikaplays roblox

    how classy, loading a jetscie with a Tesla-

  • mila reimerink
    mila reimerink

    I loved this video weekly vlogs are so fun ily😘

  • mila reimerink
    mila reimerink

    I don’t wanna be annoying but it’s like covid doesn’t exist in America (obviously bc of trump) meanwhile where I live all the bars and restaurants and stuff have been closed and we have to keep our distance (I’m under the age of 18 and for a period of time i don’t have to) and everything just sucks

    • Hotcakespancakes
      Hotcakespancakes

      Also yes. Americans are something else.

    • Hotcakespancakes
      Hotcakespancakes

      @KXLEY 1 Trump is shit. So are you. Goodbye.

    • Nappily Gugu
      Nappily Gugu

      @KXLEY 1 this comment is not even about politics, she just mentioned the president’s attitude towards covid

    • Kyle Duchscherer
      Kyle Duchscherer

      @KXLEY 1 well I live in the US and I agree

    • mila reimerink
      mila reimerink

      @KXLEY 1 it literally effects the whole world

  • Sam
    Sam

    I love you guys so much, you are literally one of the happiest parts of my life, but a birthday party with 10+ people?.....

  • Alexis Decker
    Alexis Decker

    You should do a DNA test on spock

  • Monica Gamon
    Monica Gamon

    Unsubscribing cus girly doesn’t wanna talk politics ... lmaoooo nice to know that your rights aren’t on the line every four years ... and that you care more about ur bag than for some of the people that follow you.

  • Julia Montone
    Julia Montone

    Stop deleting hate comments

  • Paige Fuentes
    Paige Fuentes

    We love Haley's Mom

  • Mona M
    Mona M

    so basically spock loves asmr

  • Woo Wop
    Woo Wop

    The song she uses is “on the ground” by Pandaraps

  • yesenia bvby
    yesenia bvby

    I like this new editing

  • Kaitlyn Chartrand
    Kaitlyn Chartrand

    This was literally such a cute surprise vlog!

  • Ximex Ram
    Ximex Ram

    WAIT HOW DO I GET INTO YOUR BIBLE STUDYYYY 🤔

  • Alexia Martinez
    Alexia Martinez

    This is different than your regular main channel videos but I really enjoyed it!

  • Olivia
    Olivia

    the music in this is weird

  • Kam Kam G
    Kam Kam G

    i love your mom 🥺

  • Sam O
    Sam O

    OMG im obsessed with your mom. shes so cute

  • Brooke Faris
    Brooke Faris

    Spock is adorable😭😭😭

  • Dani Jane
    Dani Jane

    Sending soooooo much love to you guys. You're absolute angels💗

  • carolina !
    carolina !

    you should try caffeine pills if you still want caffeine but not all the sugar from coffee drinks!!!!!

  • Jade Keeney
    Jade Keeney

    Changed the title ?? LOL

  • Kaela and Robin
    Kaela and Robin

    Everyone: *buying tennis skirts because they’re trendy* Me: *has about 287372727 tennis skirts because I actually play tennis and now I think I’m cool because I was unknowingly aHeAD oF tHe TrENd*

    • Melissa Roberts
      Melissa Roberts

      Same lol

  • N O Z O M I
    N O Z O M I

    🖤🖤🖤🖤

  • Sophia Caldwell
    Sophia Caldwell

    What happened to the podcast on mondays and weekly uploads on traphamly??

  • ΜΥΡΤΩ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
    ΜΥΡΤΩ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Where is that airbnb at ?

  • Juniper Tweedie
    Juniper Tweedie

    -

  • Payton Clarke
    Payton Clarke

    HAPPY BIRTHDAY RYANM

  • fawzi
    fawzi

    I'm not gonna lie I was sad when it ended!

  • h
    h

    What’s the name of the rap song in the background?

  • euphoria films
    euphoria films

    love must be so fun 🧚‍♀️ -euphoria films

    • Blue Berry2a
      Blue Berry2a

      Overl🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐🚐️ big.

  • Maya Baker
    Maya Baker

    Best vlog love the music

  • Kavya
    Kavya

    the editing annoyed me

  • nai saetern
    nai saetern

    Ryan Trahan and Haley Pham Trahan are going to need Haley Pham Trahan mom help with their children baby sitting wise.

  • nai saetern
    nai saetern

    Including someday when Ryan Trahan and Haley Pham Trahan do make beautiful children together.

  • nai saetern
    nai saetern

    Haley Pham Trahan should've made her mom her made of honor. Because Haley Pham Trahan and her mom are so close to eachother. Haley Pham Trahan their best friend

  • nai saetern
    nai saetern

    Ryan Trahan and Haley Pham are soul mates. Ryan Trahan and Haley Pham are many to be.

  • Megan Bruton
    Megan Bruton

    I hate watch all your stuff because of how shit your channel has gotten and how entitled you've become LOL

  • Abby c
    Abby c

    hey so i really hope i’m not the only person who will be absolutely bawling my eyes out while watching the wedding video like i can’t even yall are meant for each other i love you guys so much u have no clue your channels are my safe places

  • - HeyItsRihoko-
    - HeyItsRihoko-

    Are they Joan and Chip now?😅

  • Taylor Jones
    Taylor Jones

    Spock really looks like the lorax

  • Bksn Odieno
    Bksn Odieno

    Agh haley is so annoying in this vid

    • Abby Clark
      Abby Clark

      Bksn Odieno there’s no need to be rude just don’t watch the video...

  • Erik
    Erik

    Haley Pham would be great at ASMR

  • Brett Barban
    Brett Barban

    i love black rock coffee!!!

  • Alyssa Tony
    Alyssa Tony

    maybe it's just me but i kinda feel like haley's scared to do anything/be herself since the criticism video...does anyone else feel that? keep doing you, haley

  • Kathryn Morgan
    Kathryn Morgan

    when yerrow made eye contact with us>>

  • Sophia Flippin
    Sophia Flippin

    I love these chill vlogs, the vibes are ~immaculate~

  • ZodxiJ
    ZodxiJ

    I just realized, my ansestor made McDonald’s

  • Apoorva Bhaskar
    Apoorva Bhaskar

    did she change the title from being A week in my life: surprise bday, house shopping for an office, quiting coffee. to I rented the weirdest Airbnb for his suprise birthday

    • nooders and sprite
      nooders and sprite

      Apparently

    • Paola01
      Paola01

      yuppp

  • Janessa Yuen
    Janessa Yuen

    your mum wanted the beanie 😂

  • Maggie Baker
    Maggie Baker

    I love these kind of videosss

  • Nowelia Blake
    Nowelia Blake

    Hey everyone Jesus loves you

  • Maia Johnsson
    Maia Johnsson

    ... i wanna teach him math ahhaha

  • Janet Gostkowski
    Janet Gostkowski

    mama pham is a vibe

  • jxscri
    jxscri

    Anyone else think hayley suits short hair sooo much better

  • Sid Turc
    Sid Turc

    lmao my boyfriend tells me everyday about his fantasy football team i feel u

  • Tiff G
    Tiff G

    Love this type of video better! I think vlogs are so much more interesting :)

  • kit
    kit

    wonder if the brand will be a bust like retro reprise

  • bina
    bina

    i wish someone cared about me this much LMAO

  • Gi Moyer
    Gi Moyer

    Spock should have a segment on this Chanel bc honestly he is a natural born star

    • Emma Bell
      Emma Bell

      honestly

  • Chl 6
    Chl 6

    what happened to call me candid?

  • Ananya Roy
    Ananya Roy

    Dude Ryan and I share the same Birthday, October 7.

  • yoke teng
    yoke teng

    omg spock runs so fast :0

  • Jenna Mollenhauer
    Jenna Mollenhauer

    Do they live together??

    • Weirdflowerkid
      Weirdflowerkid

      Yes they bought a house together and are getting married soon

  • Gomolemo Lentsoe
    Gomolemo Lentsoe

    wish someone loved me as much as Haley loves Ryan

  • Kales Brown
    Kales Brown

    My favorite part of the whole thing was that their bedroom was messy, like yeah, same lol

Потврди
I GOT TATTOOS...?
17:13
3,4 мил